Politika kvality společnosti GMS hadice
Společnost GMS hadice, s.r.o. se specializuje na dodávky průmyslových, hydraulických a vzduchotechnických hadic a jejich příslušenství, těsnících materiálů a gumových podlahovin. Zaměřujeme se na potřeby strojírenského, plastikářského a gumárenského průmyslu.
Vztah k zákazníkům
- Jsme společností, orientující se silně na zákazníka,
- Cílem všech našich činností je vždy 100 % splnění všech vyjádřených i nevyjádřených požadavků zákazníka na kvalitní provedení zakázek,
- Naše služby poskytujeme co nejkvalitněji a nejrychleji k plnému uspokojení všech našich zákazníků.
Vztah k firmě a trhu
- Naším cílem je dosáhnout předního postavení v oblasti kvality mezi srovnatelnou konkurencí v dané činnosti,
- Zavazujeme plnit příslušné požadavky a všechny procesy realizovat v souladu s platnými právními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR,
- Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování,
- Společnost musí dbát o optimální zajišťování a využívání všech potřebných zdrojů.
Vztah k zaměstnancům
- Každý náš zaměstnanec je přesvědčen o významu kvality pro prosperitu společnosti a zná svoji odpovědnost a postavení v systému managementu kvality,
- Kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu společnosti,
- Pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení hlavními nositeli výkonnosti naší společnosti.
Vztah k externím poskytovatelům
- Všichni naši externí poskytovatelé, jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací, chceme mít jenom spolehlivé a kvalitní dodavatele – z tohoto důvodu je hodnotíme, vybíráme a úzce s nimi spolupracujeme tak, aby splnili očekávání nejen naše, ale i našich zákazníků.
Vztah k systému managementu kvality
- Vedení společnosti se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost zavedeného systému managementu kvality,
- Veškeré výstupy z procesů jsou monitorovány pro zajištění kvalitních vstupů do navazujících procesů,
- Vedení společnosti zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činností všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování tak, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
Neustálé zlepšování
- Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zlepšovat a zefektivňovat zavedený systém,
- Jakékoliv změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality produkce společnosti. Zlepšování kvality chápeme jako proces stálý a systematický.
V Lanškrouně, dne 2.1.2024
Bc. Michal Stejskal
jednatel společnosti